امروز: 10 فروردین, 1403 5:44 ب.ظ
مدیریت شعب: 09195935044 | مرکز تهران: 02188901367 | غرب تهران : 02144431172 | جنوب تهران :02155665014 | شمال و شرق تهران : 09199817579

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

مقدمه

یکی از معضلات گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان، گرفتگی لوله های توالت هست؛ که معمولاً در خدمات چاه بازکنی فاضلاب یکی از کارهای سخت و پرزحمت هست. چون هم کثیف کاری دارد و هم کار آن سخت‌تر هست.

در ادامه در این مورد توضیحات بیشتر داده‌ایم.

لوله بازکنی توالت فرنگی

یکی از گرفتگی‌های شایع گرفتگی لوله های توالت‌های فرنگی هست. حتماً دقت داشته باشید که رفع گرفتگی را به سرویس‌کاران باتجربه و ماهر بسپارید. چون اگر سرویسکار تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد می‌تواند باعث آسیب دیدن توالت فرنگی گردد؛ که در این صورت یک هزینه سنگینی نیز بر شما تحمیل خواهد شد.

در صورت نیاز به خدمات، سریعاً نیروی چاه بازکن توالت فرنگی به محل شما اعزام می‌کنیم.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

با توجه به اینکه خیلی از خانم‌های خانه‌دار هنگام شستشوی ظروف در آشپزخانه باقیمانده غذاها را به درون سینک ظرف‌شویی می‌ریزند. احتمال گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه زیاد هست. توجه داشته باشید که در چنین مواقعی هرگز به دنبال قویترین محلول لوله باز کن نباشید. چون این محلول‌ها ممکن است باعث آسیب دیدن لوله های فاضلاب آشپزخانه گردد. در چنین مواقعی بهتر است کار را به نیروهای لوله و چاه بازکن بسپارید.

چون از بین بردن جرم لوله فاضلاب فقط با استفاده از محلول‌های اسیدی میسر نیست؛ و بهتر است با استفاده از دستگاه لوله بازکنی لوله‌ها فنر زنی گردد. تا به‌طور کامل جرم و گرفتگی را رفع نماید.

رفع گرفتگی با جوش شیرین!

البته ممکن است برخی از خانم‌ها بخواهند از روش لوله باز کنی با جوش شیرین استفاده کنند. که این روش به‌طور کامل گرفتگی‌های لوله را برطرف نمی‌کند. و صرفاً به‌طور موقت ممکن است تا حدودی گرفتگی لوله برطرف گردد. اگر می‌خواهید خیالتان از رفع کامل گرفتگی‌های لوله راحت شود بهتر است فنر زنی لوله های فاضلاب را انجام بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *