امروز: 9 فروردین, 1403 7:53 ب.ظ
مدیریت شعب: 09195935044 | مرکز تهران: 02188901367 | غرب تهران : 02144431172 | جنوب تهران :02155665014 | شمال و شرق تهران : 09199817579

قیمت لوله بازکنی

مقدمه

همیشه برای مدیریت هزینه‌ها می‌خواهیم قیمت کالاها و خدمات موردنیازمان را بدانیم؛ و همچنین قیمت منصفانه‌ای نیز پیدا کنیم.

هزینه لوله بازکنی در تهران چقدر است؟

پاسخ به این سؤال از چند بُعد قابل‌بررسی هست. چون تا گرفتگی لوله فاضلاب بررسی نگردد؛ نمی‌توان هزینه دقیق و قطعی آن را مشخص کرد.

هزینه ی لوله بازکنی در تهران در هر کیس به چندین فاکتور مختلف بستگی دارد. در ادامه این موضوع را به‌طور دقیق‌تر توضیح داده‌ایم.

 ارائه خدمات طبق نرخ اتحادیه لوله بازکنی تهران

تمامی سرویسکاران و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات لوله و چاه بازکنی در تهران می‌بایست خدمات خود را طبق نرخ لوله بازکنی در تهران که توسط اتحادیه مشخص می‌گردد ارائه کنند.

با این تفاسیر قیمت لوله بازكني در تهران چقدر است؟

برای پاسخ به این سؤال باید ابتدا فاکتورهای تأثیرگذار بر هزینه چاه بازکنی را موردبررسی قرار بدهیم.

در ادامه همراه ما باشید.

قیمت لوله باز کنی در تهران و نرخ چاه بازکنی در تهران متأثر از فاکتورهای زیر هست:

 مدت‌زمان انجام خدمات

هر کِیس گرفتگی لوله فاضلاب با توجه به‌شدت گرفتگی لوله می‌تواند مدت‌زمان متفاوتی برای رفع آن نیاز باشد.

اگر گرفتگی لوله در مدت‌زمان و عرف معمول رفع نگردد و فنر زنی لوله فاضلاب مجدداً نیاز گردد. سرویسکار چاه بازکن به‌صورت توافقی هزینه مدت‌زمان کار بیشتر را محاسبه می‌کند.

 سختی گرفتگی لوله فاضلاب

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم چنانچه گرفتگی لوله فاضلاب ناجور و سخت باشد رفعِ آن کارِ زیادتر از معمول خواهد برد؛ که در این صورت خدمات لوله بازکنی قیمت بیشتری از نرخ اتحادیه خواهد داشت. چون حجم کار بیشتر می‌شود.

و البته اگر تعداد موارد گرفتگی لوله در یک ساختمان بیشتر از یک مورد باشد؛ رفع هر یک از این گرفتگی‌ها هزینه جداگانه خواهد داشت.

 نیاز به استفاده از ابزارهای لوله بازکنی مختلف

معمولاً لوله های گرفته‌شده با استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر ، فنر زنی می‌گردد. چنانچه گرفتگی لوله فاضلاب طوری باشد که با دستگاه لوله بازكني فنری رفع نگردد؛ لازم می‌شود که از دیگر وسایل و ابزار لوله بازکنی برای رفع گرفتگی استفاده شود؛ که در این حالت هزینه خدمات نسبت به کار انجام‌شده بیشتر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *